Зміст
Розділ 1. Теоретичні підходи до визначення поняття «маркетингові стратегії» в агробізнесі
1.1. Сутність та види маркетингових стратегій у агробізнесі
1.2. Особливості маркетингової діяльності агропідприємств в Україні
1.3. Методологічні підходи до аналізу успілшності маркетингових стратегій в агробізнесі
________________________________________
Розділ 2. Дослідження маркетингової стратегії компанії "Kernel"
2.1. Загальна характеристика компанії "Kernel" та її позиція на ринку
2.2. Аналіз маркетингового комплексу (4P) компанії та SWOT-аналіз компанії «Kernel»
2.3. Оцінка ефективності маркетингової стратегії "Kernel"
________________________________________
Розділ 3. Перспективи вдосконалення маркетингової стратегії компанії "Kernel"
3.1. Виклики та проблеми у маркетинговій діяльності компанії "Kernel"
3.2. Покращення ефективності маркетингової стратегії "Kernel"
3.3. Перспективи розвитку маркетингової політики компанії в сучасних умовах
в прикріпленному файлі прочитати вимоги до курсової роботи
Ось основні:
3.5. Вимоги до оформлення курсової роботи
На кафедру маркетингу та міжнародної торгівлі курсова робота повинна бути подана до захисту в зброшурованому вигляді. Курсова робота має бути надрукована чітко, охайно, без помарок та виправлень. Її обсяг – 36-45 сторінок машино¬писного тексту до списку використаних джерел. Текст розміщується на стандартному папері формату А-4 з полями: зліва - 3,0 см, справа - 1,5 см, зверху і знизу - 2,0 см. Розмір шрифту - 14. Міжрядковий інтервал - 1,5 см. Тип шрифту Times New Roman. Сторінки нумеруються зверху сторінки справа, арабськими цифрами, але титульна сторінка і сторінка змісту (перша і друга сторінки курсової роботи) не нумеруються.
У тексті курсової роботи необхідно виділити окремі пункти (підрозділи) плану, назва яких має відповідати названим у змісті (плані). Назви розділів і підрозділів мають відображати їхній зміст і не повторювати назву теми курсової роботи. Вступ, кожен розділ, висновки та список використаних джерел розпочинаються з нової сторінки. Підрозділи (питання) одного розділу непотрібно розпочинати з нової сторінки, а через 2 інтервали після тексту попереднього питання.
При використанні цитат, табличного матеріалу, рисунків, ілюстрацій та економічних даних необхідно наводити посилання на джерела публікації.
При використанні цитат або наведенні думки будь-якого автора посилання на літературне джерело необхідно наводити із списку використаних джерел на¬прикінці роботи. Посилання має бути оформлено в квадратних дужках, в яких вказується порядковий номер джерела зі списку використаних джерел і номер сторінки (наприклад: [10, с. 21]).
Цифровий матеріал курсової роботи оформляється у вигляді таблиць. Таблицю необхідно розміщувати після першого згадування про неї в тексті і таким чином, щоб її можна було читати без розвороту. При перенесенні таблиці на іншу сторінку слід вказувати слова «Продовження таблиці 1.4». Графи таблиці з нумерацією повторюють на наступній с