Роль іміджу знаменитостей у рекламних кампаніях: на прикладі рекламних кампаній в індустрії моди
Заказчик
Зарегистрирован на сайте 12 дней
Отзывы фрилансеров: +0 / 0 / -0
8000 грн.
Роль іміджу знаменитостей у рекламних кампаніях: на прикладі рекламних кампаній в індустрії моди
8000 грн.
має розбиратися не більше 4 прикладів роботи селебріті з брендами: 2 позитивних і 2 негативних. Один із позитивних прикладів - колаборація Майкла Джордана з Nike. негативний приклад - Каньє Вест і Adidas. інші два приклади можете підібрати самі, але попрошу спершу обговорити зі мною. Використання ВИКЛЮЧНО міжнародних і німецьких джерел. Користування Wikipedia суворо заборонено.
зміст роботи, 3 питання дослідження, 3 важливі назви для визначення термінів, а також методика дослідження потрібні до 12.11.24